Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
🪗Adige Wey Wey...
7 Kommentare

emyvor 1 Jahr
biz Türkler Çerkesleri çok severiz. kültürlerimiz çok yakın, sizleri Türk görüyorum. Sizlerinde bizi Çerkes gibi gördüğünden eminim. Çok acı çektiniz üzerine Türkiye'ye gelip bu vatan için savaştınız şehit verdiniz. Umarım her zaman beraber bu kardeşliğimiz bozulmadan yaşarız

adige psase ama midwife (HEY)vor 2 Jahren
Ortamın güzelliği 😍

Circassian Semir 🦅🦅🦅vor 2 Jahren
30 Ağustos zafer bayramı mı kutlanıyor ?

Furkan Özdemirvor 2 Jahren
Çok güzel.

gözdevor 1 Jahr
🧿🧿🥰🥰 harikasınız

Ömervor 1 Jahr
💛

Ahmet Varlıkvor 1 Jahr
👏👏🇹🇷🇹🇷
Ähnliche Videos
0:26
Sensitive content
No wey no mams, no estoy preparado al chile 😭 No wey noooooo!!!!! 😣
EL JUDAISTA MADAFAKA
33,800 Aufrufe • vor 1 Jahr
0:25
Sensitive content
Wey…. Que?!?
Cosas de mamadores
1,024,370 Aufrufe • vor 3 Jahren
