Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
🪗Adige Wey Wey...
7 Yorum

emy2 yıl önce
biz Türkler Çerkesleri çok severiz. kültürlerimiz çok yakın, sizleri Türk görüyorum. Sizlerinde bizi Çerkes gibi gördüğünden eminim. Çok acı çektiniz üzerine Türkiye'ye gelip bu vatan için savaştınız şehit verdiniz. Umarım her zaman beraber bu kardeşliğimiz bozulmadan yaşarız

adige psase ama midwife (HEY)2 yıl önce
Ortamın güzelliği 😍

Circassian Semir 🦅🦅🦅2 yıl önce
30 Ağustos zafer bayramı mı kutlanıyor ?

Furkan Özdemir2 yıl önce
Çok güzel.

gözde2 yıl önce
🧿🧿🥰🥰 harikasınız

Ömer2 yıl önce
💛

Ahmet Varlık2 yıl önce
👏👏🇹🇷🇹🇷
Benzer Videolar
0:26
Sensitive content
No wey no mams, no estoy preparado al chile 😭 No wey noooooo!!!!! 😣
EL JUDAISTA MADAFAKA
33,800 görüntüleme • 1 yıl önce
0:25
Sensitive content
Wey…. Que?!?
Cosas de mamadores
1,024,370 görüntüleme • 3 yıl önce
