Loading video...
Video Failed to Load
affetsek mi la bunu
44,931 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

iʟʜAɴ 🦅1 year ago
Ne demişti bir taraftarımız Beşiktaş'ı satanı bende satarım aga.

shitpostbjk1 year ago
çocuktur hata yapar la..

Rafael1 year ago
34. Saniyede cüce yine yerde şaşırt bi kerede be aq

shitpostbjk1 year ago
@muhammed_bultt gedsonu satcaz bence

Solar Heavy1 year ago
take the journey

Utku✫1 year ago
Ya çocuk daha bu ne affetmesi. Umarım gelir

EpikFix1 year ago
HAYIR

RAFA SİLVA1 year ago
istemez. alt yapidan 8 numara enes cinemre baba gelecek😉

Basit adam1 year ago
Ne hata yapmış

Gray1 year ago
Mirsad abisi 1m avro 100k maaşa getiriyorsa gelsin
Related Videos
1:02
Sensitive content
Bunu gördünüz mü? Bu hijyenik mi yoksa iğrenç mi? Siz yer miydiniz?
Seyir.
29,651 views • 1 month ago

