Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Afiyet olsun
25,989 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

Çağdaş Öztürk¹⁹⁰⁵vor 1 Jahr
Sırf gösteriş yapmak için rezil oluyorsunuz ! Yeme kardeşim, kafana silah mi dayadilar ? Sanki yedin de bizim de çok umrumuzda 😎

Mehmet Nazifvor 1 Jahr
azıcık ünlü olucam diye kendinizi zehirlemeyin azizim

ERSİNvor 1 Jahr
Kusacaksan kus lan ne rol yapıon tipin zaten onlara benziyor

Emrevor 1 Jahr
Çemberlitaşta hint restoranı var bir tane, pakistanlılar işletiyor orda denemiştim bunu ama biraz pahalıydı orda sokak lezzeti diye buralarda ucuz beklememek lazım

Solar Heavyvor 1 Jahr
take the journey

güçlücan yılmazvor 1 Jahr
Hintliler Türkçe mi öğrenmiş ?

brsznlvor 1 Jahr
Başı sagolsun

Darkosmanvor 1 Jahr
içme lan.. arsenik olabilir..
