Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Afiyet olsun
25,989 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

Çağdaş Öztürk¹⁹⁰⁵1 год назад
Sırf gösteriş yapmak için rezil oluyorsunuz ! Yeme kardeşim, kafana silah mi dayadilar ? Sanki yedin de bizim de çok umrumuzda 😎

Mehmet Nazif1 год назад
azıcık ünlü olucam diye kendinizi zehirlemeyin azizim

ERSİN1 год назад
Kusacaksan kus lan ne rol yapıon tipin zaten onlara benziyor

Emre1 год назад
Çemberlitaşta hint restoranı var bir tane, pakistanlılar işletiyor orda denemiştim bunu ama biraz pahalıydı orda sokak lezzeti diye buralarda ucuz beklememek lazım

Solar Heavy1 год назад
take the journey

güçlücan yılmaz1 год назад
Hintliler Türkçe mi öğrenmiş ?

brsznl1 год назад
Başı sagolsun

Darkosman1 год назад
içme lan.. arsenik olabilir..
