Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Afiyet olsun
25,989 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Çağdaş Öztürk¹⁹⁰⁵1 yıl önce
Sırf gösteriş yapmak için rezil oluyorsunuz ! Yeme kardeşim, kafana silah mi dayadilar ? Sanki yedin de bizim de çok umrumuzda 😎

Mehmet Nazif1 yıl önce
azıcık ünlü olucam diye kendinizi zehirlemeyin azizim

ERSİN1 yıl önce
Kusacaksan kus lan ne rol yapıon tipin zaten onlara benziyor

Emre1 yıl önce
Çemberlitaşta hint restoranı var bir tane, pakistanlılar işletiyor orda denemiştim bunu ama biraz pahalıydı orda sokak lezzeti diye buralarda ucuz beklememek lazım

Solar Heavy1 yıl önce
take the journey

güçlücan yılmaz1 yıl önce
Hintliler Türkçe mi öğrenmiş ?

brsznl1 yıl önce
Başı sagolsun

Darkosman1 yıl önce
içme lan.. arsenik olabilir..
