正在加载视频...
视频加载失败
Agent knijpt demonstrant in neus?
10 条评论

Het zou beter zijn om deze activisten met hulp van de boeren en een gierttank vol met stikstofhoudende mest en een dieseltank vol met fossiele brandstof van de weg te gieren. Das echt om te gieren van het lachen😎😎😎

Oh dat is lief, ik had hem een beuk met wapenstok gegeven als agent.

NOU EN... eigen schuld.. moet hij maar luisteren...alles beter dan een knuppel in zijn nek toch?

Ik heb beelden van andere demonstraties gezien, waar met waterwerpers, romeo's, paarden, honden en met stokken slaande ME-ers en politiemensen werd gehandhaafd. Wat is de reden van het verschil in behandeling?

Waarom niet gewoon peppersprayen ? Dan is het allemaal zo gepiept.

Ik gun elke #A12 demonstrant/klimaatterrorist een bloedneus. Zeer adequate actie van deze @politie agent, op de juiste plek net onder het neusbeen dichtgedrukt. Hulde voor deze KNO actie.

Moet je niet bij een boer doen, denk ik

Klopt, snelste manier om iemand te laten gehoorzamen. #klimaatterroristen met instemming van de links-extremistische partijen.

😂😂😂

Niet zeiken, dit zittend kutvolk zou snoeihard aangepakt moeten worden. Stop dat gepamper met dit werkschuwe tuig.

