正在加载视频...

视频加载失败

Agresifbahçe

11,034 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

0 条评论

暂无评论

原始帖子的评论将显示在这里

相关视频

Ben Meltem Gökhanoğlu. Silivri Duruşma Salonu'nda özenle takip ettiğim İBB davasına, görevli asker tarafından "mahkeme başkanının kesin talimatı" olduğu söylenerek alınmayacağım bildirildi. Yazılı hiçbir gerekçe yok. Buradan İBB davasının mahkeme başkanına ve yargı heyetine sesleniyorum: Bir vatandaş olarak kamuya açık bir mahkemeyi takip etmek anayasal hakkım değil midir? Eğer öyleyse, bu hakkımı daha ne kadar süreyle ve hangi somut gerekçeyle engelleyeceksiniz? Ben her gün buraya gelip hiçbir taşkınlık yapmadan, duruşmayı sakince takip eden bir yurttaşım. Buna rağmen duruşma salonuna, "mahkeme başkanının hakkınızda kesin talimatı var" denilerek alınmıyorum. Tekrar ediyorum; tarafıma sunulmuş yazılı bir karar yok. Sayın Mahkeme Başkanı, Değil benimle görüşmek, size yazdığım dilekçeyi bile kabul etmemişsiniz. Çok üzgünüm. Benim Ferhat Murat'tan neyim eksik? Duruşmaları takip edebilmek için hayatımdan, işimden, düzenimden feragat etmişken; özel araçlarla ve polis korumasıyla değil de İETT otobüsüyle gidip geldiğim için mi bu muameleye maruz kalıyorum? Sizin koridorunuza girme gafletinde bulunmadığım için mi? Duruşma çıkışında salondaki çöpleri bile tek tek topladığım için, görevli askere en ufak bir nezaketsizlikte bulunmadığım için mi bana bunu reva görüyorsunuz? Adalet, kişiye ve imkana göre değişmez. Mahkeme salonları ayrıcalıklı kişilere değil, halka açıktır. Ben her gün o salonun kapısında olmaya, size dilekçe sunmaya, şahsınızla görüşme talep etmeye/anayasal hakkımı düzenli olarak talep etmeye devam edeceğim.

Meltem G.

137,834 次观看 • 1 个月前