Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
Ahaaa bunuda silmeyi unutmuşlar😂
66,914 views • 3 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Bunun %10 aldığına inan varmı!!!

@NihatKulunkSmmm Eski çamlar bardak oldu da Eski milliyetçilere ne oldu?😅

@Firat96134025 Bugūn bõyle der yarin baska sõyler

Günde 5 kez paylaşalım

@NihatKulunkSmmm Bu adama ne oldu da 180 derece döndü hala anlayabilmiş değilim.

@Czg57 Yaaaa ! Değil mi ? Bir insan 180 derece nasıl döner !? Anlaşılır gibi değil . İnsan içine çıktıkları zamanki duygularını çok merak ediyorum. Umarım ilerki zamanlarda Sosyolojik , Psikolojik bir araştırma yapanlar olur 🫢

Arınç'ın o ağlamasını hatırlıyorum Mendiliyle silerdi gözyaşlarını Bahçeli bazen taşı gediğine koyuyor 🤓

Bişey soracağım D.Bahçeli bunları söyledikten sonra nasıl 180 derece dönüş yapıp, AKP. nin enbüyük destekçisi oldu?

Bu söylemden dönmeyi kim nasıl açıklar???

Karar senin hayat senin kendin için oy ver 29 Mayıs da ya özgür ve hür olmaya ya da tutsak ve ekonomi altında ezilmeye oy kullanacaksın UNUTMA.
