Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ahahahahahahah 😀😂
688,111 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Matıf_Başkanı2 лет назад
Ne komik ne de sempatik. Nothing👎

sl-t2 лет назад
Çoğu kişi komik bulmayacaktır, küfür yok diye sanırım. Bence seviyeli ve hoş bir tebessüm ettiren, bir miktar hiciv bulunan espri anlayışı budur, olması gereken de bu..👍🏻😁

reyhan cakir2 лет назад
Kemer bulamadınız mı ? Eksik kalmış

VatanSever¹⁹⁰⁷ 🇹🇷2 лет назад
Çukurovalı kesin, Tarsus veya Mersin

iç ve dış2 лет назад
Sevmiyorum adanayi

Ömer2 лет назад
Videoyu çeken gülünce video komik mi oluyor

İbrakadabra2 лет назад
Abi bunun neresi komik ??

Mühendis🏘2 лет назад
Adanalının fakirlik temalı mizahı😂😂

Haikio2 лет назад
Oh be iyi geldi bayadır mimiklerimi dinlendirmiyordum

blac2 лет назад
Çok da güzel olmuş zekice beğenmiyorsan iyisini sen yap seyredelim..
