Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ahmet Kaya souyor: #NeOlduBize ?
77,285 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

#NeOlduBize hapiste ki yüzde 93 engelli, 17 yıllık diyaliz hastasının sesini duymadık, can, baba, insan, hasta, yaşlı, masum… #NeOlduBize vicdanın sesini bu kadar kıstık #NeOlduBize bizden değilse ne olursa olsun dedik…

#NeOlduBize Adalet terazisini devirdik. #2000SonrasıKademe @mnsazak @ethemsedef @ahmetozyurekmhp @ArkazHayati @ahmeterbas43 @AyseSibelErsoy @iozyavuz1963 @SermetAtay @drtasdogan @dbdevletbahceli @UlviYonter @eczumityilmaz @erkanakcay45 @PrHasanKalyoncu @Avkthalilozturk

⚡️Günaydın Esenlikler İsmail bey kardeşim. #BizeNeOldu demeye gerek yok saray eğitim kurumları yönetiminde okumuş cahil şaklabanları seviyor. Seçimlere kadar bunların karşısında Dik durmaya ve izlemeye devam.!!!

Iyi yayinlar severek begenerek izliyoruz Kış saati uygulamasında neden inat edilir anlamiyorum çocuklar mahvoldu birde İzmir HAMDULLAH SUPHİ TANRIOVER okulu 40 yıl önceki köy okullarından daha kötü el atın lütfen tuvaletler çocuklarımızın sağlığını tehdit ediyor

#NeOlduBize vicdanları yok oldu giderek yozlaşan toplumun. Değerler eğitimi yok oldu, çıkarlara dayalı yaşam, saygısız, sevgisiz nesiller doğurdu. 🖋️

#MersinAtatürkparkıhalkındır

Hünkar yeri Elazığ sün köyü Kutsal Mekan Mehdi Mezarlığından Biz Diyoruzki #BizeNeOldu eskiden köyde ölü olduğunda köylü toplanır mezarı hep beraber kazardık şimdi kimse gelmiyor kepçe gelip eşiyor Helal haram demedik yedik zenginleştikçe kendimizi bir b*k zannettik

Ne oldu bize biliyor musunuz artık adalet ve sistemler calismayinca afrika kabile devletlerine dönüyoruz

Bize birşey olduğu yok sevgili @KucukkayaIsmail biz hep böyleydik ama bilmiyormuşuz,bu iktidar turnusol kağıdı gibi karakterimizi ortaya çıkardı,bu kadar NET 😔

Murat kurum mu tefik mi metin külünk mü o mu bu mu bilmem ama.. "Yeniden istanbul" deniyosa biraz derin düşününce bilal erdoğan olabilirmi diye de düşünmüyor değilim.. #BizeNeOldu
