Loading video...
Video Failed to Load
Airfryer Zararlı mı?
87,005 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Gözlüğü takan doktor oluyor

Angastre fırınlar 250 derece ye kadar çıkıyo o tehlike bunlarda yok mu?

Salla salla salla

........

Mide ve bağırsak ta bulunan helobakteri için bir öneriniz var mı

@yurumezanaati Peki bu adamlar bu cihazlar popülerken neredeydi kimseden ses çıkmadı. Çok sağlıklı diye millet her tarafta bağrıyordu ?

Bu bilgiyi vermeden önce konuyu mühendis ile konuşsaydınız zaten airfryerın fırının küçüğü olduğunu anlardınız. Küçük haznesi sayesinde zamandan ve elektrikten tasarruf ettiğini, fırınla aynı işlemi uyguladığını görürdünüz.

Arşiv aierfrey

Yahu akrilamid demeyi beceremeyen adamlar öneride bulunur olmuş

Yediğimiz içtiğimiz kimyasallar ne olacak,açmı kalacağız bu ülke de..🙄mesele bu mu yani?
Related Videos
Sensitive content
Bu geceki misafirimiz. Bilen, tanıyan var mı, zararlı mı?
Ahmet Rasim Küçükusta
70,095 views • 1 year ago


