Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

60,372 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Ferran B
Ferran Bvor 1 Jahr

Les preguntes que fan alguns socis és per prohibir-los participar a la propera assamblea. Quin nivell més lamentable.

Profilbild von Edu Boada
Edu Boadavor 1 Jahr

Som el millor club del món 😂

Profilbild von Joan Castellano
Joan Castellanovor 1 Jahr

i el tio encara diu: “és la sèrie que més m’agrada a mi”. En mans de qui estem?

Profilbild von júlia
júliavor 1 Jahr

vale lol

Profilbild von lola 🇵🇸
lola 🇵🇸vor 1 Jahr

si home

Profilbild von Marx 66 Octubrista
Marx 66 Octubristavor 1 Jahr

Amb aquesta junta a mort (principalment amb el “cigaleru”), ara, la serie aquesta es un producte nyordo de poc nivell per Teresines nyoles…que li enviïn una mica d’info dels Monty Phyton (i si ha mentit es un gilipolles bienquedao)

Profilbild von Ballonga
Ballongavor 1 Jahr

@marcel_romera

Profilbild von Santi Sminra
Santi Sminravor 1 Jahr

75% de sí, eso pica, no?

Ähnliche Videos