Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Això ha passat
60,372 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

Ferran B1 год назад
Les preguntes que fan alguns socis és per prohibir-los participar a la propera assamblea. Quin nivell més lamentable.

Edu Boada1 год назад
Som el millor club del món 😂

Joan Castellano1 год назад
i el tio encara diu: “és la sèrie que més m’agrada a mi”. En mans de qui estem?

júlia1 год назад
vale lol

lola 🇵🇸1 год назад
si home

Marx 66 Octubrista1 год назад
Amb aquesta junta a mort (principalment amb el “cigaleru”), ara, la serie aquesta es un producte nyordo de poc nivell per Teresines nyoles…que li enviïn una mica d’info dels Monty Phyton (i si ha mentit es un gilipolles bienquedao)

Ballonga1 год назад
@marcel_romera

Santi Sminra1 год назад
75% de sí, eso pica, no?
Похожие видео

8:05
Sensitive content
🔴 "Un company va veure'm a l'ascensor i li va dir a un altre que em 'podrien violar'". La periodista Marta Montaner (Marta Montaner) denuncia. "Tot això passava al grup Flaix. Jo no era cap excepció, crec que ha passat durant temps" #TotEsMou3Cat ▶
3Cat
72,626 просмотров • 1 год назад
