Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Això ha passat
60,372 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Ferran B1 yıl önce
Les preguntes que fan alguns socis és per prohibir-los participar a la propera assamblea. Quin nivell més lamentable.

Edu Boada1 yıl önce
Som el millor club del món 😂

Joan Castellano1 yıl önce
i el tio encara diu: “és la sèrie que més m’agrada a mi”. En mans de qui estem?

júlia1 yıl önce
vale lol

lola 🇵🇸1 yıl önce
si home

Marx 66 Octubrista1 yıl önce
Amb aquesta junta a mort (principalment amb el “cigaleru”), ara, la serie aquesta es un producte nyordo de poc nivell per Teresines nyoles…que li enviïn una mica d’info dels Monty Phyton (i si ha mentit es un gilipolles bienquedao)

Ballonga1 yıl önce
@marcel_romera

Santi Sminra1 yıl önce
75% de sí, eso pica, no?
Benzer Videolar

8:05
Sensitive content
🔴 "Un company va veure'm a l'ascensor i li va dir a un altre que em 'podrien violar'". La periodista Marta Montaner (Marta Montaner) denuncia. "Tot això passava al grup Flaix. Jo no era cap excepció, crec que ha passat durant temps" #TotEsMou3Cat ▶
3Cat
72,626 görüntüleme • 1 yıl önce
