Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Això s'havia de dir. 👇👇👇

50,046 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Francesc
Francescvor 2 Jahren

És una més de les moltes males arts amb les que ERC ha jugat des del govern, utilitzant les institucions (de tots) amb finalitats purament partidistes.

Profilbild von stefano puddu cresp.
stefano puddu cresp.vor 2 Jahren

Em sembla que li ha dit amb claretat però alhora amb molta correcció.

Profilbild von Jordi Barri-Segon
Jordi Barri-Segonvor 2 Jahren

Un gec d'hosties en tota la cara amb la màxima educació i pulcritud possible . Brutal .

Profilbild von vadortitus
vadortitusvor 2 Jahren

CIS i CEO artefactes electoralistes en mans de PSOE (psc) i ER

Profilbild von Martín
Martínvor 2 Jahren

Volguem una República nostra o no, hi ha coses que s’han de canviar urgentment pel bé del país sencer. Els mitjans de comunicació públics, les subvencions als privats, i els organismes sensibles com el CEO o les Juntes Electorals, han de funcionar de forma neutre i professional.

Profilbild von Joan Messa
Joan Messavor 2 Jahren

Com sempre, davant d’una gran cagada amb un responsable clar, diuen que faran una comisio d’experts per analitzar que ha pogut passar

Profilbild von Planta Viva
Planta Vivavor 2 Jahren

SI US PLAU EXPLICA EL TEMA DE MELERO I MAS, amb pels i senyals...tu creus que en Mas és pot quedar tant traquil salvant Spain? creus que en Melero ha cobrat de la caixa de solidaritat...això no es pot soportar

Profilbild von GGraaf
GGraafvor 2 Jahren

En resum: menys carrecs públics i més professionals. El sotta govern és el càncer de la democràcia.

Profilbild von toni
tonivor 2 Jahren

🤷‍♂️🤦‍♂️

Profilbild von Javier Hortelano Nuñez
Javier Hortelano Nuñezvor 2 Jahren

I ningú li ha respost que ell també ha fet campanya posicionant-se en contra d'Aliança Catalana i també l'ha pifiada????

Ähnliche Videos