Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Això s'havia de dir. 👇👇👇

50,046 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Francesc profil fotoğrafı
Francesc2 yıl önce

És una més de les moltes males arts amb les que ERC ha jugat des del govern, utilitzant les institucions (de tots) amb finalitats purament partidistes.

stefano puddu cresp. profil fotoğrafı
stefano puddu cresp.2 yıl önce

Em sembla que li ha dit amb claretat però alhora amb molta correcció.

Jordi Barri-Segon profil fotoğrafı
Jordi Barri-Segon2 yıl önce

Un gec d'hosties en tota la cara amb la màxima educació i pulcritud possible . Brutal .

vadortitus profil fotoğrafı
vadortitus2 yıl önce

CIS i CEO artefactes electoralistes en mans de PSOE (psc) i ER

Martín profil fotoğrafı
Martín2 yıl önce

Volguem una República nostra o no, hi ha coses que s’han de canviar urgentment pel bé del país sencer. Els mitjans de comunicació públics, les subvencions als privats, i els organismes sensibles com el CEO o les Juntes Electorals, han de funcionar de forma neutre i professional.

Joan Messa profil fotoğrafı
Joan Messa2 yıl önce

Com sempre, davant d’una gran cagada amb un responsable clar, diuen que faran una comisio d’experts per analitzar que ha pogut passar

Planta Viva profil fotoğrafı
Planta Viva2 yıl önce

SI US PLAU EXPLICA EL TEMA DE MELERO I MAS, amb pels i senyals...tu creus que en Mas és pot quedar tant traquil salvant Spain? creus que en Melero ha cobrat de la caixa de solidaritat...això no es pot soportar

GGraaf profil fotoğrafı
GGraaf2 yıl önce

En resum: menys carrecs públics i més professionals. El sotta govern és el càncer de la democràcia.

toni profil fotoğrafı
toni2 yıl önce

🤷‍♂️🤦‍♂️

Javier Hortelano Nuñez profil fotoğrafı
Javier Hortelano Nuñez2 yıl önce

I ningú li ha respost que ell també ha fet campanya posicionant-se en contra d'Aliança Catalana i també l'ha pifiada????

Benzer Videolar