Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
aksanın iyiliğe öldüm
9 Yorum

comandante emre1 yıl önce
Testonun videoda x factoru söylerken belliydi zaten genel kültürlü kingimdir o

Nolmuski1 yıl önce
en az kültürlü fenerli

enes 🇨🇦1 yıl önce
şu adam çok ünlü olsun parayı kırsın bitane rabia da çıkıp evlensin mustafa kingle çok şey istemiyoruz

Nolmuski1 yıl önce
arka planda da bu çalsın

💖1 yıl önce
diksiyonu konuşmasında falan hiç sorun yok ki zaten acaba böyle bir hastalık geçirmeseydi nasıl olurdu hayatı :/

Emirhan1 yıl önce
hollywood boğası

Nolmuski1 yıl önce
şöyle bi şaka yapmak istiyorum dostlar

kayra_kss🇹🇷1 yıl önce
olm ben ingilizce bildiğim halde sürekli i feel good yerine abi gud diyorum bu şarkısa helal olsun reise amk

Nolmuski1 yıl önce
rabia amerikada diye ingilizce öğrenmiş... aynen erkekler çabalamiyor
