Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Al autobús 😁 🔜

18,866 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)

6 Yorum

Dani Zierzo🎙️ profil fotoğrafı
Dani Zierzo🎙️11 ay önce

La frase que dirá Gabi desde la J1 a la defensa. 😂😂😂

Pau | 🦋🌛🧚🏻 profil fotoğrafı
Pau | 🦋🌛🧚🏻11 ay önce

Bazdar va con gafas de sol, eso significa que va de resaca

Ángel Alonso™️ profil fotoğrafı
Ángel Alonso™️11 ay önce

Feo feo ese pantalón de paseo

Raul027 profil fotoğrafı
Raul02711 ay önce

Fichen

Ivity {zaragocismo} profil fotoğrafı
Ivity {zaragocismo}11 ay önce

Bazdar tan simpático como siempre macho… de verdad qué penica

marquitos profil fotoğrafı
marquitos11 ay önce

bazdar se va a la playa, estoy llorando

Benzer Videolar