Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Aldi'nin Nussknacker reklamı :) 🇩🇪🇹🇷

1,474,055 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Spartacus
Spartacus1 год назад

Sakal yok. Ülkeyi iyice çöl bedevisi gibi tanıttılar yirmi yıldır. Deve bitmedi, bir de bununla uğraşacağız.

Фото профиля F. Mehmet Kaya 🇹🇷 𐰴𐰖𐰀
F. Mehmet Kaya 🇹🇷 𐰴𐰖𐰀1 год назад

Adam da öz İzmirli gibi nereden bulmuşlar böyle orijinali 😄

Фото профиля Genç Şenol
Genç Şenol1 год назад

Buranın en kötü çikolatası maalesef

Фото профиля Belçika dükü 2. Yüksel
Belçika dükü 2. Yüksel1 год назад

Ben olmalıydım 😂😂

Фото профиля Koray🇨🇭🇹🇷
Koray🇨🇭🇹🇷1 год назад

Avrupanin en kötü cikolatasi ama tr deki en iyi cikolatalardan iyi 😂👌

Фото профиля mustafa öncül
mustafa öncül1 год назад

Eskiden yabancı filmlerde "bu algı" genellikle Günay Amerikalılar, bazı Arap ve Uzakdoğu ülkelerinin vatandaşları ile yapılırdı. Son zamanlarda Türklerin bu şekilde gösterilmesine üzülüyorum.😠

Фото профиля bahrix
bahrix1 год назад

İzmir ne alaka yav??? Yapımcıların İzmirden, İzmir ahalisinden hiç haberi yok. Adamın kıldan yüzü gözükmüyor ve kapkara

Фото профиля dandanbambam
dandanbambam1 год назад

Almanyanın o kadar çikolatasını denedim bundan ötesi yok benim için.

Фото профиля Soner Demirel
Soner Demirel1 год назад

Aq Türkiye'de yaşamama rağmen Murat 124 ben görmeyeli 10 sene oldu. Bunlar nerden bulmuş

Фото профиля Zabahnan
Zabahnan1 год назад

kravatı geçtim ama bu sakal modası o zamanlar yoktu, eski fotolara bakın Türk'lerin tamamı bıyıklı idi eskiden

Похожие видео