Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Aldi'nin Nussknacker reklamı :) 🇩🇪🇹🇷
1,474,055 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Sakal yok. Ülkeyi iyice çöl bedevisi gibi tanıttılar yirmi yıldır. Deve bitmedi, bir de bununla uğraşacağız.

Adam da öz İzmirli gibi nereden bulmuşlar böyle orijinali 😄

Buranın en kötü çikolatası maalesef

Ben olmalıydım 😂😂

Avrupanin en kötü cikolatasi ama tr deki en iyi cikolatalardan iyi 😂👌

Eskiden yabancı filmlerde "bu algı" genellikle Günay Amerikalılar, bazı Arap ve Uzakdoğu ülkelerinin vatandaşları ile yapılırdı. Son zamanlarda Türklerin bu şekilde gösterilmesine üzülüyorum.😠

İzmir ne alaka yav??? Yapımcıların İzmirden, İzmir ahalisinden hiç haberi yok. Adamın kıldan yüzü gözükmüyor ve kapkara

Almanyanın o kadar çikolatasını denedim bundan ötesi yok benim için.

Aq Türkiye'de yaşamama rağmen Murat 124 ben görmeyeli 10 sene oldu. Bunlar nerden bulmuş

kravatı geçtim ama bu sakal modası o zamanlar yoktu, eski fotolara bakın Türk'lerin tamamı bıyıklı idi eskiden

