Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Alex Kroes about our transfer window so far.

78,931 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)

Комментарии: 14

Фото профиля Jurriën Timber fan account
Jurriën Timber fan account11 месяцев назад

Ik begin heel erg moe te worden van deze gozer. Regel iets, ga aan de slag en stop met die geëngageerde cringe filmpjes.

Фото профиля Premium
Premium11 месяцев назад

Have the best experience on X.

Фото профиля 𝑨𝑱𝑨𝑪𝑰𝑬𝑫™ 🎭
𝑨𝑱𝑨𝑪𝑰𝑬𝑫™ 🎭11 месяцев назад

Prima interview

Фото профиля Sam
Sam11 месяцев назад

Transparant en goed verhaal. Goed dat Beuker ook veel uitleg geeft.

Фото профиля Erik vd Burg
Erik vd Burg11 месяцев назад

Geen woord over Farioli. Heeft Kroes echt zo geblunderd dat Farioli zijn contract heeft verbroken en gratis met zijn neefjes is vertrokken zoals @MikeVerweij zei. Bij een normaal bedrijf zou dit ontslag betekenen want kost 5 miljoen. 0 kritische vragen.

Фото профиля Ron a.k.a Brasil
Ron a.k.a Brasil11 месяцев назад

Dus #Moro is nog niet rond???

Фото профиля Dennis *Creative Pirate*
Dennis *Creative Pirate*11 месяцев назад

Lullen kan ie… maar van zijn “vak” als TD… hij snapt er werkelijk niets van. …mij hoor je niet klagen. Wel hard lachen

Фото профиля xkaassoufle
xkaassoufle11 месяцев назад

Welke transferwindow? Er gebeurd geen ene tyfus

Фото профиля This is my life
This is my life11 месяцев назад

Ja, deze berichten lees ik ook in de VI, Alex. Maar uh je kunt geen 2 keepers opstellen, laat staan dat we verwachten dat zij de doelpunten gaan maken. Oh en ik las in de VI dat Henderson is vertrokken. Dat weet je ook al??

Фото профиля Jeroen Zeot
Jeroen Zeot11 месяцев назад

Goed verhaal

Фото профиля AFC Ajax
AFC Ajax11 месяцев назад

Stay tuned.

Фото профиля Tim van Duijn
Tim van Duijn11 месяцев назад

Ajax verwacht Raúl Moro volgende week op trainingskamp. ☎️Speler werd tijdens vakantie nog benaderd door andere clubs maar hield zich aan akkoord met Ajax. ⏳Afronden formaliteiten nadert voltooiing.

Фото профиля Cavinsky
Cavinsky11 месяцев назад

Thank you @JHenderson

Фото профиля Mike
Mike11 месяцев назад

Zonde, de meest onderschatte speler sinds zijn komst in de ED. Heeft een zeer hoog niveau gehaald als 6. Heel erg benieuwd wat Ajax nu gaat doen, aangezien beide 6'en weg zijn. Met vrijgekomen salaris moet je al een behoorlijke som + salaris kunnen betalen haha

Похожие видео