Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Alex Kroes about our transfer window so far.

78,931 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)

14 Yorum

Jurriën Timber fan account profil fotoğrafı
Jurriën Timber fan account11 ay önce

Ik begin heel erg moe te worden van deze gozer. Regel iets, ga aan de slag en stop met die geëngageerde cringe filmpjes.

Premium profil fotoğrafı
Premium11 ay önce

Have the best experience on X.

𝑨𝑱𝑨𝑪𝑰𝑬𝑫™ 🎭 profil fotoğrafı
𝑨𝑱𝑨𝑪𝑰𝑬𝑫™ 🎭11 ay önce

Prima interview

Sam profil fotoğrafı
Sam11 ay önce

Transparant en goed verhaal. Goed dat Beuker ook veel uitleg geeft.

Erik vd Burg profil fotoğrafı
Erik vd Burg11 ay önce

Geen woord over Farioli. Heeft Kroes echt zo geblunderd dat Farioli zijn contract heeft verbroken en gratis met zijn neefjes is vertrokken zoals @MikeVerweij zei. Bij een normaal bedrijf zou dit ontslag betekenen want kost 5 miljoen. 0 kritische vragen.

Ron a.k.a Brasil profil fotoğrafı
Ron a.k.a Brasil11 ay önce

Dus #Moro is nog niet rond???

Dennis *Creative Pirate* profil fotoğrafı
Dennis *Creative Pirate*11 ay önce

Lullen kan ie… maar van zijn “vak” als TD… hij snapt er werkelijk niets van. …mij hoor je niet klagen. Wel hard lachen

xkaassoufle profil fotoğrafı
xkaassoufle11 ay önce

Welke transferwindow? Er gebeurd geen ene tyfus

This is my life profil fotoğrafı
This is my life11 ay önce

Ja, deze berichten lees ik ook in de VI, Alex. Maar uh je kunt geen 2 keepers opstellen, laat staan dat we verwachten dat zij de doelpunten gaan maken. Oh en ik las in de VI dat Henderson is vertrokken. Dat weet je ook al??

Jeroen Zeot profil fotoğrafı
Jeroen Zeot11 ay önce

Goed verhaal

AFC Ajax profil fotoğrafı
AFC Ajax11 ay önce

Stay tuned.

Tim van Duijn profil fotoğrafı
Tim van Duijn11 ay önce

Ajax verwacht Raúl Moro volgende week op trainingskamp. ☎️Speler werd tijdens vakantie nog benaderd door andere clubs maar hield zich aan akkoord met Ajax. ⏳Afronden formaliteiten nadert voltooiing.

Cavinsky profil fotoğrafı
Cavinsky11 ay önce

Thank you @JHenderson

Mike profil fotoğrafı
Mike11 ay önce

Zonde, de meest onderschatte speler sinds zijn komst in de ED. Heeft een zeer hoog niveau gehaald als 6. Heel erg benieuwd wat Ajax nu gaat doen, aangezien beide 6'en weg zijn. Met vrijgekomen salaris moet je al een behoorlijke som + salaris kunnen betalen haha

Benzer Videolar