Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Alkali Su Önemli Mutlaka Tüketilmeli. 🌿
264,305 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Ülkedeki turşucuların neden var olduğunu şimdi anlamışsındır.

hocam o sirke değil çakması.. bence doğal sirke kullanın.

Hangi araştırma? Hangi laboratuvar? Evrakları atın da okuyalım.

Hee osmanlı saraylarında kullanılıyorsa kesin kansere falan iyi geliyordur zaten

İngiliz karbonatı alın 1 çay kaşığı içme suyunuza atmanız yeterli..

Yalan inanmayın arkadaşlar

Mesela greyfurt, nar, hücre bölünüp çoğaltmaya etkili olduğu için yasak kanser hastalarina anlattiginiz karışımda bir nebze aynı gorevi üstleniyor bence bir danışın araştırın yanlış bilgi olmasın mazallah

İyi de Osmanlı’nın bütün paşaları 40 yaşını geçmeden öldü geçenlerde kanser ve benzeri hastalıklar ile öldüler bi boka yaramıyormuş demek ki.

Osmanlı sarayında madensuyu ve sirke karışımı ile igileniyorlarmış demek vay vay

hangi laboratuvarda yapılmış? deney sonucu makale yazılmış mı?
