Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Alla epoker har ett slut.
52,585 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Marcus3 yıl önce
Den som ligger bakom detta inlägg är ett jävla geni. Gåshud.

blablabla3 yıl önce
@siriusfotboll kopiera rakt av fast med Mathisen 💙🖤💙🖤

pelle3 yıl önce
jävlar vad fett🔥

Stefan Wikström3 yıl önce
Så där, precis så där, ska det presenteras. Snyggt gjort .

Daniel 🇵🇸3 yıl önce
💙🖤

Kattis3 yıl önce
På alla sätt briljant 👏

Tony Ohlsson3 yıl önce
Han nästan ringa runt och vara besviken. Men vilken lycka i slutet🖤💙

Henrik Magnusson Hjorth3 yıl önce
Snyyyyyyygt!

Per Sandsjo3 yıl önce
Grymt bra.💪💪💪👊👊👊

ØLÅF3 yıl önce
💙🖤 Gåshud/Kippenvel

