Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Allards nooshi-impression: 10 av 10.

26,425 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 5

Фото профиля Rilan
Rilan1 год назад

Ser fram emot när han börjar sin bana på riksplanet.

Фото профиля Daniel Svensson
Daniel Svensson1 год назад

Vackert skådespeleri de utför egentligen. Ingen pratar ifrån hjärtat. Alla läser innantill på vad producenterna skrivit att de ska säga, ett manus helt enkelt.. Är de man får betalt för, Kristersson får +150 miljoner kronor om året för sin fantastiska insats, men ingen kan säga vad han gör överhuvudtaget. Coluseum för folket, en cirkus som inte påverkar ett skit då inget egentligen handlar om politik alls. De är en fasad, andra familjer drar i de trådarna och de flesta av dom kan vi inte ens namnen på, för varför skulle de visa sig överhuvudtaget, finns ingen anledning på den nivån de uppnådde under världskrigen att visa sig, de bor i skymundan och har inte varit bland allmänheten på årtionden nu, är därför de styr även pågående konflikter överallt då de är skapade av samma familjer. Den sista politikern som antagligen var de, var nog Palme, å de gick ju inte så bra där när man gick emot jänkarna och dessa familjer som ville bygga nya ekonomier. Fanns en fråga allt kretsade kring som Nixon försökte få Palme att skriva under sen 1971, över 15 år hade man tjatat, men han vägrade och till slut såg jänkarna inget annat val, Palme han knappt kallna innan Dojan med resterande skrev under den efterlängtade FNs narkotika konvention, utan den påskriften hade man inte kunna leka som man gjort till nyligen även i USA och haft ett återigen meningslöst krig mot sin egna befolkning i årtionden som den miljardindustri per dygn de är. Ett krig mot en växt som inte går att vinna är själva de geniala upplägget. De finns ingen industri som kom i närheten av att dra in en miljontedel av denna tills idag, å ska man följa pengarna är de helt tveklöst. Sverige fungerade helt ok i tusentals år innan, Carl Von Linne döpte Cannabis Sativa Linneus 1753, han satte bara sitt namn på en handfull växer, undrar varför, måste varit för att den va så farlig ju. Kan ju inte varit för att han även kallade den, den mest användbara växten funnen hittills. Sen när de skrevs på 1988 och man först implementerade de i domstol 1992 har Sverige haft en ända väg, rakt utför. Inte ett fungerande företag med fler än 1000 anställda och en trygghet för framtiden har skapats sen dess. Allt har fokuserats på att leka med befolkningen och hålla massorna inspärrade och rädda. En ekonomi skapades som inte fanns innan, en miljardindustri i omsättning man också nu kunde leka med, förr va de produktivt, idag instabilt. Merparten svenska fängelser ägs av dessa familjer och hyrs ut till staten, flera ägs av Norrmän, köpta billigt av staten för att sen hyras ut svindyrt. Media skriver såklart inte en rad om de. Allt vi har i riket bygger på företag skapade när de va fullt lagligt med alla droger här och hade varit så i århundraden, de man aldrig kunnat göra förr va att ta våra rättigheter ifrån folket, nu började man hjärntvättas med tvn och nyligen lyckades man lura +75% av folket att sprutor är något naturligt och bra. Idag är de fakta att de hela var en stor lögn, även detta mörkas i vår "neutrala" media som allt annat. Ska bli intressant att se vad som händer framöver när Land of the free öppnar igen nästa år och vi blir av med 25-50% av vår kunniga befolkning dit, blir nog kul å försöka driva något här då med värre ekonomi än Rumänien kvar för de som stannar. History repeats itself.

Фото профиля Batu Nieminen
Batu Nieminen1 год назад

"i mitt rike förlåter vi inte terrorister, även när andra nationalister gör det" - Djingis obarmhärtige Khan

Фото профиля Bergman Saga
Bergman Saga1 год назад

😂

Фото профиля Lark Davis
Lark Davis1 год назад

Worried $104K was the top? Think again. The Pi Cycle Top Indicator nailed the last two peaks and it says we’re not there yet. 👉 Join 130K+ investors prepping for the next big cycle. Subscribe now.

Похожие видео