Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Alnından öpülesi video👍🙏
35,127 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

valla kafanız güzel. ne diyim. Pazarlık sünnettir. Çiçek alırkende pazarlık yapılabilir. Çiçeği pazarlık yaparak mı aldın yoksa direk mi aldın ne önemi var çiçeği verdiğin kişi için :) herkes filozof amk memlekette

space meets sound

Boş konuşmuş

Kesin hayvan besliyor satıyor.

kısaca pazarlık fln yapmayın zaten herkes allah adına skio bırakın biz de skelim diyor

Yarım yamalak bilgiyle, konuya dair en ufak detayı bilmeden, sanki yıllardır o işin uzmanıymış gibi konuşuyorlar ya… İşin komiği, mantıklıymış gibi cümleler kuruyorlar ama içi bomboş. +++

Elinde kaç tane kurbanlık var 😄

Pahalı gördüğüm bir şeye mutlaka pazarlık atarım. Ben paramı ağaçtan toplamıyorum kardeşim. Bir şeyin fiyatı ikiyse adamlar beş veya altı diyor. Beşi altıyı direkt çıkarıp verene biz zengin değil, enayi deriz

Kurban payı olsun kasaptakinden pahalı olsun diyorsun ne anlatıyorsun ? Zaten var kurbanlıklar pahalı. İbadet etmek isteyen insanlar 1 yil para biriktiriyorlar. Aslında ibadet edene yardımcı olmak ve Allah'ı sevindirmek için fiyatlar yarıya inmeli.

Boş konuşmuş

Yani sana hayvan keserek ibadet etmek absürt gelmiyor da hayvanın fiyat pazarlığı mı absürt geliyor. Absürtlüğünü absürtlüyim:)
