Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Alnından öpülesi video👍🙏

35,127 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

engin özçelik profil fotoğrafı
engin özçelik1 yıl önce

valla kafanız güzel. ne diyim. Pazarlık sünnettir. Çiçek alırkende pazarlık yapılabilir. Çiçeği pazarlık yaparak mı aldın yoksa direk mi aldın ne önemi var çiçeği verdiğin kişi için :) herkes filozof amk memlekette

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

space meets sound

kadir profil fotoğrafı
kadir1 yıl önce

Boş konuşmuş

Bilge profil fotoğrafı
Bilge1 yıl önce

Kesin hayvan besliyor satıyor.

hayallah profil fotoğrafı
hayallah1 yıl önce

kısaca pazarlık fln yapmayın zaten herkes allah adına skio bırakın biz de skelim diyor

Green Touch profil fotoğrafı
Green Touch1 yıl önce

Yarım yamalak bilgiyle, konuya dair en ufak detayı bilmeden, sanki yıllardır o işin uzmanıymış gibi konuşuyorlar ya… İşin komiği, mantıklıymış gibi cümleler kuruyorlar ama içi bomboş. +++

Burhan zivali profil fotoğrafı
Burhan zivali1 yıl önce

Elinde kaç tane kurbanlık var 😄

aLpeReN00s profil fotoğrafı
aLpeReN00s1 yıl önce

Pahalı gördüğüm bir şeye mutlaka pazarlık atarım. Ben paramı ağaçtan toplamıyorum kardeşim. Bir şeyin fiyatı ikiyse adamlar beş veya altı diyor. Beşi altıyı direkt çıkarıp verene biz zengin değil, enayi deriz

Mustafa Idaci profil fotoğrafı
Mustafa Idaci1 yıl önce

Kurban payı olsun kasaptakinden pahalı olsun diyorsun ne anlatıyorsun ? Zaten var kurbanlıklar pahalı. İbadet etmek isteyen insanlar 1 yil para biriktiriyorlar. Aslında ibadet edene yardımcı olmak ve Allah'ı sevindirmek için fiyatlar yarıya inmeli.

Uger profil fotoğrafı
Uger1 yıl önce

Boş konuşmuş

Atabeg profil fotoğrafı
Atabeg1 yıl önce

Yani sana hayvan keserek ibadet etmek absürt gelmiyor da hayvanın fiyat pazarlığı mı absürt geliyor. Absürtlüğünü absürtlüyim:)

Benzer Videolar