Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Als ik deze laat zitten dan?
14,904 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Heb ze hier ook. Lost vanzelf op. Voer voor oa koolmees, roodborst, heggenmus.

Die worden wel door de vogels opgegeten 😉

that's interesting, but what do you think of this?

Dan gaan die ook weer babies krijgen en wonen ze volgende week in je bed!!

Worden het nuttige muggenvangers.

de meesten worden door koolmeesjes opgegeten :)

Fijn laten zitten. Kan geen kwaad en ze gaan straks alle kanten op en 99% redt het niet.

Krijg je spinnen net als ik 😆

Spinnenweb. Heb ik zo vaak in mijn tuin, merk je niks van. Is niet ineens dat je later heel veel grote spinnen hebt. Laat ajb met rust, maar denk dat jij dat als dierenliefhebber wel doet

Zijn binnen een paar dagen allemaal weg, gaan ze allemaal hun eigen weg en zie je ze niet meer terug.😉

