Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

25,503 views • 11 months ago •via X (Twitter)

3 Comments

AZRA•'s profile picture
AZRA•11 months ago

aynen, ben de çirkin seviyorum 🙄

Only Nobodys's profile picture
Only Nobodys11 months ago

Ama… “ karakter “… İşte hikayenin sonu. Bir Yaşam tiyatro sahnesinde ; Bazı ölüler hayattakilerden daha canlı, asıl olmak istenen; yan karakter mi (?), hep perde arkasında olan. Veya ana karakter, mi (?) sahnede olmayı tercih eden…

Zehra 🐆's profile picture
Zehra 🐆11 months ago

Onun güzellik algısı sadece benden ibaret olmalı

Related Videos

Sende beyin yok kardeş
0:28

Sensitive content

Sende beyin yok kardeş

trafik terörü

585,082 views • 7 months ago