Loading video...
Video Failed to Load
Ama beyin yok.
25,503 views • 11 months ago •via X (Twitter)
3 Comments

AZRA•11 months ago
aynen, ben de çirkin seviyorum 🙄

Only Nobodys11 months ago
Ama… “ karakter “… İşte hikayenin sonu. Bir Yaşam tiyatro sahnesinde ; Bazı ölüler hayattakilerden daha canlı, asıl olmak istenen; yan karakter mi (?), hep perde arkasında olan. Veya ana karakter, mi (?) sahnede olmayı tercih eden…

Zehra 🐆11 months ago
Onun güzellik algısı sadece benden ibaret olmalı
Related Videos
0:28
Sensitive content
Sende beyin yok kardeş
trafik terörü
585,082 views • 7 months ago
