Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Amb un borinot així, que podia eixir malment?

41,049 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

7 Yorum

“En Flanagan” 🦇🦁IIII 🇮🇱 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 profil fotoğrafı
“En Flanagan” 🦇🦁IIII 🇮🇱 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿1 yıl önce

És la copia dolenta d’en Mr. Bean 😓🔥

RKVA profil fotoğrafı
RKVA1 yıl önce

“A l'olor del dot, acodix el borinot” (Refraner albalenc)

Àngel Rútia profil fotoğrafı
Àngel Rútia1 yıl önce

@CanalsPujol Mazón, és un pobre home que des del primer moment no enganyava. És greu donar qualsevol mena de responsabilitat a gent inútil. Així ha anat tot.

Leah W Goldberg profil fotoğrafı
Leah W Goldberg1 yıl önce

Aquest està més penjat que en Toni Cantó!

Visca el Pa, Visca el Vi, ... profil fotoğrafı
Visca el Pa, Visca el Vi, ...1 yıl önce

@jepvilas Al video surten dos borinots !!! 🤣🤣🤣

Ferran Sanz profil fotoğrafı
Ferran Sanz1 yıl önce

Entenc que no parles del borinot que vola...

Markitosh profil fotoğrafı
Markitosh1 yıl önce

Borinot contra borinot! Segur que no ho ha copiat de Mr. Bean?

Benzer Videolar