Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Amb un borinot així, que podia eixir malment?
41,049 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

“En Flanagan” 🦇🦁IIII 🇮🇱 🏴1 yıl önce
És la copia dolenta d’en Mr. Bean 😓🔥

RKVA1 yıl önce
“A l'olor del dot, acodix el borinot” (Refraner albalenc)

Àngel Rútia1 yıl önce
@CanalsPujol Mazón, és un pobre home que des del primer moment no enganyava. És greu donar qualsevol mena de responsabilitat a gent inútil. Així ha anat tot.

Leah W Goldberg1 yıl önce
Aquest està més penjat que en Toni Cantó!

Visca el Pa, Visca el Vi, ...1 yıl önce
@jepvilas Al video surten dos borinots !!! 🤣🤣🤣

Ferran Sanz1 yıl önce
Entenc que no parles del borinot que vola...

Markitosh1 yıl önce
Borinot contra borinot! Segur que no ho ha copiat de Mr. Bean?




