正在加载视频...
视频加载失败
AMCAYI DİNLEYİN YA🤗
10 条评论

Şükürsüzlük tavan yaptı malesef bir evde 2 kişi çalışsa kimse aç açıkta kalmaz tabiki zorluklar çekiyoruz ama biraz da şükür 79 da bir paket cay için 12 saat kuyruk beklemiş bir çocuktum.

Bu milletle, Arkamda da mehter marşı çalsın... Burdan Mekke,Medine,Kudüs ü Okyanusu geçip ABD yi, Dönüşte, Avrupayı Alır gelirim...🤘🤘🤘🤘🤘

Bu amcada Trabzonlu ziyaada Trabzonlu

Geçen gün bir müşterim kolundaki 7 ajda bilezikle açlık senfonisi yaptı Benim annem 98 yılında yemeklik malzeme alabilmek için alyansını bozdurdu Çok şükür o günlerimize de bu günlerimize de ama gerçekten yokluk nedir bilmiyorlar

👍👍👍👍👍

👋👋👋👋👋

👏👏👏🤲🤲🤲

Süper, hemşehrim yapıştırmış.Ağzına sağlık.

helal olsun amcaya doğrular bazılarının zoruna gider varsın gitsin..

Amca doğru diyo Tayyip giderse hepimiz boku yeriz
