Loading video...
Video Failed to Load
Amerika devlet okulları şaka mı?
145,699 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

@mirastweetler öğrencinin birinin bütün arkadaşlarını AR-15 ile öldürme riski olmasa güzel okul.

@mirastweetler Kimse buğz etmesin miss gibi eğitim kampüsü işte. sen tabi bunun en leş haline yılda 1.000.000 tl verince kendini de kötü hissetmemek için makinalı tüfek geyiği yaparsın.. yap güzel kardeşim yap.. aman deme bu ÜLKE nereye gidiyor..

@mirastweetler Yanında ikramiye olarak okula silahla giren adam olabiliyor herkesi vuruyor ama o piyango gibi yani çıkarsa şansına. Onun dışında oraya gelen çocuklarda silah oluyor, çocuklar birbirlerinin cırkını çıkarana kadar dövüyor, Kaynak: ben Amerikan okulunda okudum

@mirastweetler Bu okul için ne kadar emlak vergisi veriyor acaba?

@mirastweetler Gerçekten insan izlerken içi acıyor..neyimiz eksik bunlardan..tamam dünya devi ama bizdeki okullarla kıyaslayınca makas o kadar açılıyor ki..Türkiyenin jeopolitik konumu turizmi madenleri ve tarım ürünlerini düşünürsek hiç de fakir bi ülke olmayabilir..

@mirastweetler Dedektörden geçilip girilenlerde var bir güzel gösterip genellemeyin

@mirastweetler Okullar geniş araziye yapılıyor ve çok büyük ama sonuçta okullarında her yıl 5-10 defa öğrenci katliamları oluyor yani okulu yapmak yetmez içinde olan öğrencileri insan yapmak gerekir aynısı son zamanlarda bizim okullarımız içinde geçerli bu arada.

@mirastweetler Community collage degil mi bunlar ? 1000 tane varsa 1i boyledir. Rezalet otesi egitimi vardir. Imrenilecek hic bir sey yok.

@mirastweetler TR'de 2 top a4, 5kg sıvı sabun getirmeyeni okula kaydetmiyorlar.

@mirastweetler İsmi Alparslan ne güzel allah bagıslasın neden amerikada eğitim görüyor??
