Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Amerika devlet okulları şaka mı?

145,699 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

E. C. Ankh🇨🇦's profile picture
E. C. Ankh🇨🇦1 year ago

@mirastweetler öğrencinin birinin bütün arkadaşlarını AR-15 ile öldürme riski olmasa güzel okul.

Dr.Local's profile picture
Dr.Local1 year ago

@mirastweetler Kimse buğz etmesin miss gibi eğitim kampüsü işte. sen tabi bunun en leş haline yılda 1.000.000 tl verince kendini de kötü hissetmemek için makinalı tüfek geyiği yaparsın.. yap güzel kardeşim yap.. aman deme bu ÜLKE nereye gidiyor..

TheCapitalist 🌟's profile picture
TheCapitalist 🌟1 year ago

@mirastweetler Yanında ikramiye olarak okula silahla giren adam olabiliyor herkesi vuruyor ama o piyango gibi yani çıkarsa şansına. Onun dışında oraya gelen çocuklarda silah oluyor, çocuklar birbirlerinin cırkını çıkarana kadar dövüyor, Kaynak: ben Amerikan okulunda okudum

Emre's profile picture
Emre1 year ago

@mirastweetler Bu okul için ne kadar emlak vergisi veriyor acaba?

Gözde Yalğı's profile picture
Gözde Yalğı1 year ago

@mirastweetler Gerçekten insan izlerken içi acıyor..neyimiz eksik bunlardan..tamam dünya devi ama bizdeki okullarla kıyaslayınca makas o kadar açılıyor ki..Türkiyenin jeopolitik konumu turizmi madenleri ve tarım ürünlerini düşünürsek hiç de fakir bi ülke olmayabilir..

OLTN SYF's profile picture
OLTN SYF1 year ago

@mirastweetler Dedektörden geçilip girilenlerde var bir güzel gösterip genellemeyin

♊ KⓂl 🅿rnd ☪'s profile picture
♊ KⓂl 🅿rnd ☪1 year ago

@mirastweetler Okullar geniş araziye yapılıyor ve çok büyük ama sonuçta okullarında her yıl 5-10 defa öğrenci katliamları oluyor yani okulu yapmak yetmez içinde olan öğrencileri insan yapmak gerekir aynısı son zamanlarda bizim okullarımız içinde geçerli bu arada.

Bnöylebinsanmıyım's profile picture
Bnöylebinsanmıyım1 year ago

@mirastweetler Community collage degil mi bunlar ? 1000 tane varsa 1i boyledir. Rezalet otesi egitimi vardir. Imrenilecek hic bir sey yok.

Kafadan's profile picture
Kafadan1 year ago

@mirastweetler TR'de 2 top a4, 5kg sıvı sabun getirmeyeni okula kaydetmiyorlar.

kahlofri's profile picture
kahlofri1 year ago

@mirastweetler İsmi Alparslan ne güzel allah bagıslasın neden amerikada eğitim görüyor??

Related Videos

Erkeklerin genişlik şaka mı
1:20

Sensitive content

Erkeklerin genişlik şaka mı

AJANS TİMES

536,555 views • 10 months ago