Loading video...
Video Failed to Load
Amsterdam’da yolda yürüyorum:)
11 Comments

Selim Akpinar1 year ago
Gece izlerken de gülmüştüm barış abi şu spor medyasının en güzeli insanlarından birisin

Solar Heavy1 year ago
this track sounds like a journey

İlyas Ayan1 year ago
Çok iyi ya

Muratoğlu1 year ago
Bende zorlu center'da yürüyorum . Karşımda bütün ihtişami ve heybetiyle biri yürüyor. Bi baktım Barış Yurduseven.

YUNUS KAT1 year ago
Çok iyi babba ya çok güldüm valla hakkını helal et 😂😂😂

ESesver1 year ago
Barış bey 😂😂 Allah da sizi güldürsün. Benzetme efsane😂

Gökhan Şefik Erkurt1 year ago
Cansın üstadım, yemişiz Van Basten'i 😆😆😄♥️💙💛🧿🤲

E.Filipov1🐆1 year ago
😊Cok Seker adamsin

karadayi1 year ago
Gecmis olsun abi yagmur birikindisinemi dustun

Sinan Öğüt1 year ago
Güzel adam sen bizleri güldürdün rabbim seni her daim güldürsün hayat bu basit olmak lazım

3 Temmuz'un hesabı sorulacak.1 year ago
Mertens gol sevincine katılmamış mış. O şerefsiz her maç bedava penaltı kazanacak hakemler program arkadaşın maval okuyor.
