正在加载视频...
视频加载失败
Amsterdam’da yolda yürüyorum:)
11 条评论

Selim Akpinar1 年前
Gece izlerken de gülmüştüm barış abi şu spor medyasının en güzeli insanlarından birisin

Solar Heavy1 年前
this track sounds like a journey

İlyas Ayan1 年前
Çok iyi ya

Muratoğlu1 年前
Bende zorlu center'da yürüyorum . Karşımda bütün ihtişami ve heybetiyle biri yürüyor. Bi baktım Barış Yurduseven.

YUNUS KAT1 年前
Çok iyi babba ya çok güldüm valla hakkını helal et 😂😂😂

ESesver1 年前
Barış bey 😂😂 Allah da sizi güldürsün. Benzetme efsane😂

Gökhan Şefik Erkurt1 年前
Cansın üstadım, yemişiz Van Basten'i 😆😆😄♥️💙💛🧿🤲

E.Filipov1🐆1 年前
😊Cok Seker adamsin

karadayi1 年前
Gecmis olsun abi yagmur birikindisinemi dustun

Sinan Öğüt1 年前
Güzel adam sen bizleri güldürdün rabbim seni her daim güldürsün hayat bu basit olmak lazım

3 Temmuz'un hesabı sorulacak.1 年前
Mertens gol sevincine katılmamış mış. O şerefsiz her maç bedava penaltı kazanacak hakemler program arkadaşın maval okuyor.
