Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Anberlin - “Walk Alone”
16,485 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Dex Badgett2 yıl önce
@anberlin Just heard this on Spotify for the first time. Such a banger 🤘

ノ- ナメ2 yıl önce
So cool bro

Gunz2 yıl önce
🤘

BETH ✨2 yıl önce
Love this song!

Nikki 🖤2 yıl önce
It’s been on repeat!!!!🙌🏻🫶🏻

🪐ScienceWars🚀2 yıl önce
Absolutely devastating to not have Stephen 😭😭

FleshWhistler.Algo 🇺🇸MAGA🇺🇸2 yıl önce
Sounds like sht

Russian Bot Lives Matter!!2 yıl önce
You left Memphis may fire?

Kim2 yıl önce
🔥

Markitzero2 yıl önce
@anberlin Please stop


