正在加载视频...
视频加载失败
And there we are again at #bitcoin 100k 🚀
10 条评论

Postma1 年前
Heerlijk, mooie ticker! 😁

arno limpens1 年前
Let’s go Didi!! 🚀🚀

Tom1 年前
@Diditaihuttu waar kan ik dit kopen?

MrsHOLD1 年前
$HOLD

NZ HODL1 年前
Advice please - I’m selling a property & should have funds settled in August 25’.Should I DCA in or all in ? or wait until bear market ? I know there’s no crystal ball but seeking others thoughts please.

Ray1 年前
Happy 100K party day mate!! 👍🍻🍾

Ryan1 年前
Lets fomo it to The moon!

Ronald van den Broek1 年前
Dat is 2500 in Euro haha

DDcrypto1 年前
🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Alexander Van Swol1 年前
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

