Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
And there we are again at #bitcoin 100k 🚀
10 Yorum

Postma1 yıl önce
Heerlijk, mooie ticker! 😁

arno limpens1 yıl önce
Let’s go Didi!! 🚀🚀

Tom1 yıl önce
@Diditaihuttu waar kan ik dit kopen?

MrsHOLD1 yıl önce
$HOLD

NZ HODL1 yıl önce
Advice please - I’m selling a property & should have funds settled in August 25’.Should I DCA in or all in ? or wait until bear market ? I know there’s no crystal ball but seeking others thoughts please.

Ray1 yıl önce
Happy 100K party day mate!! 👍🍻🍾

Ryan1 yıl önce
Lets fomo it to The moon!

Ronald van den Broek1 yıl önce
Dat is 2500 in Euro haha

DDcrypto1 yıl önce
🚀🚀🚀🚀🚀🚀

Alexander Van Swol1 yıl önce
👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

