正在加载视频...
视频加载失败
ankara/aşti🚌
8 条评论

Sıla Polat'1 年前
Ankara’m Aşti ve yine bir ayrılık artık yetoo

Ömer Faruk AKAN1 年前
Hep bok gibiydi şuradan bir yere gitmek ve gelmek. Romantize etmeyin :)

Hasanosevic1 年前
Neler yaşadık şurada amk ülkenin en tuhaf yeri

Ufuk1 年前
Bi kavuşamadık ✍🏼

Kim ?1 年前
Hatıralar ..

Faşist #DirenAda1 年前
Anısı var silermisin

merverdemir1 年前
konuşabilse diyecek çok şeyi var da ..

denis🌊🐬1 年前
gelirken ayrı hüzün, giderken ayrı hüzün.. bana aşti demeyin🥹
