Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ankaragücünün askerleriyiz…
19,065 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

jjjj2 yıl önce
Sizinde yanlışınız oluyor ama yeri geldiğinde kitabın ortasından konuşuyorsunuz. İşiniz rast gelsin becteyiz...

Davut2 yıl önce
Beste çok iyi ağzınıza sağlık

okan başaran2 yıl önce
Kazanan umarım Ankaragücü olur…

Serkan19102 yıl önce
Bundan sonra beçteyim Var olun 🙏🙏

Ayhan ayaz2 yıl önce
Bundan sonra becteyiz amkkk

Ankaragucci #Yönetimİstifa2 yıl önce
Yeni sezonda yerimiz belli.

dertlikederligüçlüler2 yıl önce
AnkaraGücü bounders

KuşçubaşıEşref2 yıl önce
Ankaragücü bitmiş, 2. lige düşmüş sanki şampiyon olmuş gibi bir hava var. Bu zihniyet ile hiçbir şekilde başarı felan hikaye. Herkes yönetimden ne alırım derdinde. Bu saatten sonra 5 bin kişiye zor oynar tribünler. Hepinize bol şans tek maça gelmem artık.
