Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Ankaragücünün askerleriyiz…

19,065 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

8 Yorum

jjjj profil fotoğrafı
jjjj2 yıl önce

Sizinde yanlışınız oluyor ama yeri geldiğinde kitabın ortasından konuşuyorsunuz. İşiniz rast gelsin becteyiz...

Davut profil fotoğrafı
Davut2 yıl önce

Beste çok iyi ağzınıza sağlık

okan başaran profil fotoğrafı
okan başaran2 yıl önce

Kazanan umarım Ankaragücü olur…

Serkan1910 profil fotoğrafı
Serkan19102 yıl önce

Bundan sonra beçteyim Var olun 🙏🙏

Ayhan ayaz profil fotoğrafı
Ayhan ayaz2 yıl önce

Bundan sonra becteyiz amkkk

Ankaragucci #Yönetimİstifa profil fotoğrafı
Ankaragucci #Yönetimİstifa2 yıl önce

Yeni sezonda yerimiz belli.

dertlikederligüçlüler profil fotoğrafı
dertlikederligüçlüler2 yıl önce

AnkaraGücü bounders

KuşçubaşıEşref profil fotoğrafı
KuşçubaşıEşref2 yıl önce

Ankaragücü bitmiş, 2. lige düşmüş sanki şampiyon olmuş gibi bir hava var. Bu zihniyet ile hiçbir şekilde başarı felan hikaye. Herkes yönetimden ne alırım derdinde. Bu saatten sonra 5 bin kişiye zor oynar tribünler. Hepinize bol şans tek maça gelmem artık.

Benzer Videolar

Hz Muhammed'in Askerleriyiz...!
0:38

Sensitive content

Hz Muhammed'in Askerleriyiz...!

cCcennet 🇹🇷

85,772 görüntüleme • 1 yıl önce