Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ankara’yı sel almış. BANANE.
142,353 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Sir Alex2 лет назад
Depremde de banane demişti sizin partiniz doğru.

𝔪 𝔬𝔤𝔲𝔷𝔥𝔞𝔫 𝔬2 лет назад
Ulan sana küfredeceğim de küfürün hakkını veremem diye korkuyorum.

dsibell2 лет назад
Deprem olunca kader planı / sel olunca mansur yavaş😂trol kafası işte🤷🏻♀️🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Serhad2 лет назад
Zaten sanane senin bankamatiklik gittikten sonra:)

Kerem ŞAHİNTÜRK2 лет назад
Deprem olur banane der, sel olur banane der, vatandaşın derdi olur banane der… Akp’yi en güzel yansıtan hesap olduğun için teşekkürler. Banane diye diye gidiyorsunuz! Bizene!😉

𝘼𝙃𝙈𝙀𝙏 𝘼𝙆𝘼2 лет назад
Konya sanki bundan farksız mı.

PROF DR ÇOK BİLMİŞ2 лет назад
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Muhammet Orkhun2 лет назад
Allah'ın işine de karış Merdo. Başka şeyler yazardım da aşırı Müslüman memlekette yaşayınca yaşamıyoruz

PROF DR ÇOK BİLMİŞ2 лет назад
O SIRADA ONLARI İZLEYEN TEMSİLİ BEN 🤭🤣
