Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ANLAMAYAN KALDI MI? Art niyet VAR.
145,819 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Bu adamı ciddiye alıp paylaşma yaa. Aynı adam fb ye penaltı istiyordu ilk yarı.

Oğuz abi ,yeni kurala göre pipisi görülesiye kadar cekmek serbest.😂

@GurdalGurdal1 @yakovali

Sadece 1 pozisyon degilki Oguz Abi Macta Fenerbahce lehine en az 10 pozisyon var

Acil AÇIKLAMA YAPILMALI!Bugün gördükki açık açık kollanan herkesin gözüne soka soka şaibe yapıldı eyyam yapıldı şike yapıldı!! Bu lig bu harambahçeyle bitmez kafaya koymşlar çalacaklar çırpıcaklar ama utanmadan haram puan çalmaya devam edecekler?AÇIKLAMA YAPILMALI @GalatasaraySK

Kollanmak İstiyorlar ama başaramayacaklar

Hic de benzer degil tadicinki 10kat daha sert

Şu adamın açıklamasına gerek yok ki. Adam hakemlikten anlasaydı şimdi düdüğü elinde olurdu. Eze eze yendik çok şükür.

Ama kime anlatacaksin? Ülkenin hakemleri kokuşmuş
