Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

ANLAMAYAN KALDI MI? Art niyet VAR.

145,819 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Aşk-ı Galatasaray profil fotoğrafı
Aşk-ı Galatasaray2 yıl önce

Bu adamı ciddiye alıp paylaşma yaa. Aynı adam fb ye penaltı istiyordu ilk yarı.

Yu55 profil fotoğrafı
Yu552 yıl önce

Oğuz abi ,yeni kurala göre pipisi görülesiye kadar cekmek serbest.😂

Aziz özküçük profil fotoğrafı
Aziz özküçük2 yıl önce

@GurdalGurdal1 @yakovali

Okan Özkan profil fotoğrafı
Okan Özkan2 yıl önce

Sadece 1 pozisyon degilki Oguz Abi Macta Fenerbahce lehine en az 10 pozisyon var

Yasin Durmaz profil fotoğrafı
Yasin Durmaz2 yıl önce

Acil AÇIKLAMA YAPILMALI!Bugün gördükki açık açık kollanan herkesin gözüne soka soka şaibe yapıldı eyyam yapıldı şike yapıldı!! Bu lig bu harambahçeyle bitmez kafaya koymşlar çalacaklar çırpıcaklar ama utanmadan haram puan çalmaya devam edecekler?AÇIKLAMA YAPILMALI @GalatasaraySK

🆃🅰🆁ı🅺 ➊➒⓿➎ profil fotoğrafı
🆃🅰🆁ı🅺 ➊➒⓿➎2 yıl önce

Kollanmak İstiyorlar ama başaramayacaklar

⭐️⭐️⭐️⭐️ ROAD2 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ profil fotoğrafı
⭐️⭐️⭐️⭐️ ROAD2 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️2 yıl önce

Hic de benzer degil tadicinki 10kat daha sert

Taner Topçuoğlu profil fotoğrafı
Taner Topçuoğlu2 yıl önce

Şu adamın açıklamasına gerek yok ki. Adam hakemlikten anlasaydı şimdi düdüğü elinde olurdu. Eze eze yendik çok şükür.

Cevdet profil fotoğrafı
Cevdet2 yıl önce

Ama kime anlatacaksin? Ülkenin hakemleri kokuşmuş

Benzer Videolar