Loading video...
Video Failed to Load
Anlaştık… 😉
56,075 views • 2 years ago •via X (Twitter)
8 Comments

Belediye işçisi 696KHK2 years ago
Bir oy için bu kadar yalvarmak varken neden belediye şirket işlerinin hakkını veresiniz ki?

Gulgun Simsek2 years ago
Yalan dolan Tevfik

Rektör2 years ago
Sana oy veren yok ki akp diye oy verenler var nefret ediyorlar senden

̶a̶L̶i̶S̶t̶.̶.̶.2 years ago
Patronuma "Yeni arabanız çok güzel" dedim,eğer iyi çalışır kendine hedefler koyar başarılı olursan seneye daha iyisini alabilirim dedi. MTG nun muhabbetide bu. Bana oy ver seneye bikaç akrabamı daha işe alayım gibi

ALİ BEŞİKTAŞK2 years ago
Nasıl ? Onudamı tüm aile fertlerin gibi esenler belediyesine işemi aldın ?

Mavi2 years ago
Adam vermicem demek istiyo daha ne zorluyon anlamadim

Ibrahim2 years ago
Cok sevimsiz bir adaysin

Turulceylan41@gmail.2 years ago
Ben 10.bin tl. Alacağım sana oy mu vereceğim. Hadi oradan..!!!
