Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Anlaştık… 😉

56,075 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 8

Фото профиля Belediye işçisi 696KHK
Belediye işçisi 696KHK2 лет назад

Bir oy için bu kadar yalvarmak varken neden belediye şirket işlerinin hakkını veresiniz ki?

Фото профиля Gulgun Simsek
Gulgun Simsek2 лет назад

Yalan dolan Tevfik

Фото профиля Rektör
Rektör2 лет назад

Sana oy veren yok ki akp diye oy verenler var nefret ediyorlar senden

Фото профиля ̶a̶L̶i̶S̶t̶.̶.̶.
̶a̶L̶i̶S̶t̶.̶.̶.2 лет назад

Patronuma "Yeni arabanız çok güzel" dedim,eğer iyi çalışır kendine hedefler koyar başarılı olursan seneye daha iyisini alabilirim dedi. MTG nun muhabbetide bu. Bana oy ver seneye bikaç akrabamı daha işe alayım gibi

Фото профиля ALİ BEŞİKTAŞK
ALİ BEŞİKTAŞK2 лет назад

Nasıl ? Onudamı tüm aile fertlerin gibi esenler belediyesine işemi aldın ?

Фото профиля Mavi
Mavi2 лет назад

Adam vermicem demek istiyo daha ne zorluyon anlamadim

Фото профиля Ibrahim
Ibrahim2 лет назад

Cok sevimsiz bir adaysin

Фото профиля Turulceylan41@gmail.
Turulceylan41@gmail.2 лет назад

Ben 10.bin tl. Alacağım sana oy mu vereceğim. Hadi oradan..!!!

Похожие видео