Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Anlaştık… 😉
56,075 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

Belediye işçisi 696KHK2 лет назад
Bir oy için bu kadar yalvarmak varken neden belediye şirket işlerinin hakkını veresiniz ki?

Gulgun Simsek2 лет назад
Yalan dolan Tevfik

Rektör2 лет назад
Sana oy veren yok ki akp diye oy verenler var nefret ediyorlar senden

̶a̶L̶i̶S̶t̶.̶.̶.2 лет назад
Patronuma "Yeni arabanız çok güzel" dedim,eğer iyi çalışır kendine hedefler koyar başarılı olursan seneye daha iyisini alabilirim dedi. MTG nun muhabbetide bu. Bana oy ver seneye bikaç akrabamı daha işe alayım gibi

ALİ BEŞİKTAŞK2 лет назад
Nasıl ? Onudamı tüm aile fertlerin gibi esenler belediyesine işemi aldın ?

Mavi2 лет назад
Adam vermicem demek istiyo daha ne zorluyon anlamadim

Ibrahim2 лет назад
Cok sevimsiz bir adaysin

Turulceylan41@gmail.2 лет назад
Ben 10.bin tl. Alacağım sana oy mu vereceğim. Hadi oradan..!!!
