Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Anlaştık… 😉
56,075 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

Belediye işçisi 696KHK2 yıl önce
Bir oy için bu kadar yalvarmak varken neden belediye şirket işlerinin hakkını veresiniz ki?

Gulgun Simsek2 yıl önce
Yalan dolan Tevfik

Rektör2 yıl önce
Sana oy veren yok ki akp diye oy verenler var nefret ediyorlar senden

̶a̶L̶i̶S̶t̶.̶.̶.2 yıl önce
Patronuma "Yeni arabanız çok güzel" dedim,eğer iyi çalışır kendine hedefler koyar başarılı olursan seneye daha iyisini alabilirim dedi. MTG nun muhabbetide bu. Bana oy ver seneye bikaç akrabamı daha işe alayım gibi

ALİ BEŞİKTAŞK2 yıl önce
Nasıl ? Onudamı tüm aile fertlerin gibi esenler belediyesine işemi aldın ?

Mavi2 yıl önce
Adam vermicem demek istiyo daha ne zorluyon anlamadim

Ibrahim2 yıl önce
Cok sevimsiz bir adaysin

Turulceylan41@gmail.2 yıl önce
Ben 10.bin tl. Alacağım sana oy mu vereceğim. Hadi oradan..!!!
