Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

anlık bir çekim oldu jsjdjd

11,079 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 5

Фото профиля Valeria ♀
Valeria ♀1 год назад

Benim hayatımın çok büyük bir kısmı yalnız geçti... kalabalıklar içinde yalnızlık 12. Ev

Фото профиля Sad
Sad1 год назад

Üf çok zor ya... İşim gereği sosyalleşiyorum severimde ama sürekli değil... O dengeyi sağlamaya çalışıyorum ama bazen de kendimi oraya ait hissedemiyorum kalabalıklar içinde yalnız olmak tam da bu.

Фото профиля 🤍
🤍1 год назад

Ya hep böyle paylaşım yapın çok güzel olduuu🙂‍↔️

Фото профиля Ethem
Ethem1 год назад

hocam benim sorum 12.ev etkili birine tutulmuş bir genç ne yapmalıdır. yalnızlık sevdalısı birisiyle mutlu olmak mümkün müdür?😅

Фото профиля Onur Bal (Satürnyen Astroloji)
Onur Bal (Satürnyen Astroloji)1 год назад

Bence bizden çok bişi beklemeyin üzülürsünüz sjjsjs

Похожие видео