Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

44,356 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

23 Kommentare

Profilbild von Motivasyon
Motivasyonvor 2 Jahren

Önce maça gidin amk o stadın hâli ne

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

take the journey

Profilbild von Tuğra 🇹🇷
Tuğra 🇹🇷vor 2 Jahren

Öyle bir domaltacağız ki acısını 40 yıl unutamicaksiniz

Profilbild von Fenerbahçe aşığı
Fenerbahçe aşığıvor 2 Jahren

Daha stadı dolduramıyorlar bide twit etıyor

Profilbild von YUNUSEMRE
YUNUSEMREvor 2 Jahren

Trabzonspor ona hayat verenlerin hayatidir selamlarim saygilarim trabzonsporlu milyonlarca insanlara ❤️💙🤜🤛

Profilbild von Reel Fener
Reel Fenervor 2 Jahren

Önce sütünü iç aq nereye gidiyorsun

Profilbild von Sarı Taksi
Sarı Taksivor 2 Jahren

Şunun gibi mi 😁😁

Profilbild von Serkan GÜREL
Serkan GÜRELvor 2 Jahren

Bu trabzonspor kendini ne zannediyo la 🤣🤣 siradan bir anadalo kulubu mk . Bu havaya nerden giriyorlar anlamiyorum.

Profilbild von GEBLO
GEBLOvor 2 Jahren

Buda orospu evladı

Profilbild von CiweaX
CiweaXvor 2 Jahren

Az kaldı Gökhan az

Profilbild von Edin Tadic 1907
Edin Tadic 1907vor 2 Jahren

Sizi ciddiye alan mı var lan götlalesi

Profilbild von Osayi
Osayivor 2 Jahren

Büyük takım değilsiniz sıradan bir takımsınız aq ads maçına gelmeyen taraftar Fener maçı olunca kenetlenecek biz bunları çok gördük zavallısın o çocuğu

Profilbild von digeradimyamyam
digeradimyamyamvor 2 Jahren

Boşa ugraşmayin fred esliğinde 2 tane tiklatip gidecez

Profilbild von noistadic
noistadicvor 2 Jahren

Havaya girmeyin la Adanayı yendiniz çok şey yapmayın xdd

Profilbild von ercüment çözer/SAYGISIZLIKYAPMA
ercüment çözer/SAYGISIZLIKYAPMAvor 2 Jahren

Sizi perişan edip geri gidicez hamsi!

Profilbild von 𝓐𝔂𝓪𝔃𝓽𝓪𝓲𝓻𝓸𝓿1907🇹🇷
𝓐𝔂𝓪𝔃𝓽𝓪𝓲𝓻𝓸𝓿1907🇹🇷vor 2 Jahren

Geleceğin varsa yiyeceğin de var

Profilbild von zatoichi⭐⭐⭐⭐⭐💙💛
zatoichi⭐⭐⭐⭐⭐💙💛vor 2 Jahren

Yapraam sizi tinlayanmı var

Profilbild von Mehmet || nbk
Mehmet || nbkvor 2 Jahren

Babuş şampiyonluk gibi bir beklentim yok durum belli savaşimiz karşimiza aldiğimiz adamlarin ülkeyi getirdiği hal belli hakkimiz her türlü yenecek her yil olduğu gibi ama yinede ayin 17 sinde oynanicak olan bir maç için çokta büyük konuşma bence :)

Profilbild von Objektif Fenerbahçe Taraftarı
Objektif Fenerbahçe Taraftarıvor 2 Jahren

Vizyonsuz takım = trazbonspor

Profilbild von ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️TheRealKing
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️TheRealKingvor 2 Jahren

Acımadan seveceğiz

Profilbild von Mehmet yağız
Mehmet yağızvor 2 Jahren

Gs den beş yerken nasıl da mutluydunuz

Profilbild von V
Vvor 2 Jahren

Gsnin eskortu

Profilbild von uet
uetvor 2 Jahren

siz neye bileniyosunuz sizi skine takan varmı acaba aq sskdkddledmldü

Ähnliche Videos

ansizin her seyden herkesten
0:23

Sensitive content

ansizin her seyden herkesten

dr oetker

27,002 Aufrufe • vor 2 Monaten