Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
ANTHONY SANTANDER IS A TORONTO BLUE JAY
65,394 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

adrianvor 1 Jahr
Resign Vlad. Grab Bregman or Pete. Sign Flaherty or low end SP and it’s a saveable offseason.

Solar Heavyvor 1 Jahr
this beat is wild

Great North Sportsvor 1 Jahr
Finally positive news! Now extend Vladdy!

OGJaysFanvor 1 Jahr
We are so back

Joel Heinemanvor 1 Jahr
Ross is crying that his guy can’t play defence.

JMACvor 1 Jahr
BANGGGG

king nibsvor 1 Jahr
We are so back

Dylan assinckvor 1 Jahr
WE DID ITTTTT

