Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Antwerpen was geweldig!

12,730 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Snor Wagen 🇧🇪
Snor Wagen 🇧🇪vor 2 Jahren

Topavond! Luuk gaat goed slapen! Echt tof dat ge zoveel tijd nam voor uw publiek! 👏

Profilbild von Suzanna De Pauw
Suzanna De Pauwvor 2 Jahren

Jullie waren geweldig wat een top avond bedankt Jan en Band en Don. ❤️ ooh ps bij de foto helemaal rechts verloor ik m'n ❤️ stiekem aan je muziek en ... ik was 18 toen jammer was ik nog niet klaar om na je optredens tegaan ma pas 2017 hop hop na de volgende 😉 ik herleef

Profilbild von w421951
w421951vor 2 Jahren

Jammer dat Jan nooit in theater 🎭 in Nederland komt @JanSmlt

Profilbild von wendy vogels
wendy vogelsvor 2 Jahren

Ik geloof het meteen, zit ziek thuis 😔, maar kreeg filmpjes doorgestuurd. 15 maart ben ik er bij 😍

Profilbild von lidia welgraven
lidia welgravenvor 2 Jahren

mooi om te zien dat het een geweldige show is geweest !!!

Profilbild von Margit Gombár
Margit Gombárvor 2 Jahren

Gefeliciteerd

Profilbild von Leen Huis
Leen Huisvor 2 Jahren

nog een jupilertje genuttigd

Profilbild von Mevr_M_uit_B_met_eigen_mening_en_woordkunstenares
Mevr_M_uit_B_met_eigen_mening_en_woordkunstenaresvor 2 Jahren

Een @Tisjeboyjay1-tje

Ähnliche Videos