Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Antwerpen was geweldig!
12,730 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
8 Kommentare

Topavond! Luuk gaat goed slapen! Echt tof dat ge zoveel tijd nam voor uw publiek! 👏

Jullie waren geweldig wat een top avond bedankt Jan en Band en Don. ❤️ ooh ps bij de foto helemaal rechts verloor ik m'n ❤️ stiekem aan je muziek en ... ik was 18 toen jammer was ik nog niet klaar om na je optredens tegaan ma pas 2017 hop hop na de volgende 😉 ik herleef

Jammer dat Jan nooit in theater 🎭 in Nederland komt @JanSmlt

Ik geloof het meteen, zit ziek thuis 😔, maar kreeg filmpjes doorgestuurd. 15 maart ben ik er bij 😍

mooi om te zien dat het een geweldige show is geweest !!!

Gefeliciteerd

nog een jupilertje genuttigd

Een @Tisjeboyjay1-tje
Ähnliche Videos
Sensitive content
Ondertussen in #Antwerpen… Alsof 65 moskeeën niet genoeg zijn in #Antwerpen wil nu ook de soenitische moskee aan de Schijnpoortweg ‘uitbreiden’… Daarvoor is 260.000€ nodig om Antwerpen verder te islamiseren. Het stop blijkbaar nooit… #stopislamisering
Filip Dewinter
11,114 Aufrufe • vor 1 Jahr
Gazet van Antwerpen. Da's elke dag groot nieuws.
Gazet van Antwerpen
1,034,604 Aufrufe • vor 9 Monaten
