Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Antwerpen was geweldig!

12,730 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 8

Фото профиля Snor Wagen 🇧🇪
Snor Wagen 🇧🇪2 лет назад

Topavond! Luuk gaat goed slapen! Echt tof dat ge zoveel tijd nam voor uw publiek! 👏

Фото профиля Suzanna De Pauw
Suzanna De Pauw2 лет назад

Jullie waren geweldig wat een top avond bedankt Jan en Band en Don. ❤️ ooh ps bij de foto helemaal rechts verloor ik m'n ❤️ stiekem aan je muziek en ... ik was 18 toen jammer was ik nog niet klaar om na je optredens tegaan ma pas 2017 hop hop na de volgende 😉 ik herleef

Фото профиля w421951
w4219512 лет назад

Jammer dat Jan nooit in theater 🎭 in Nederland komt @JanSmlt

Фото профиля wendy vogels
wendy vogels2 лет назад

Ik geloof het meteen, zit ziek thuis 😔, maar kreeg filmpjes doorgestuurd. 15 maart ben ik er bij 😍

Фото профиля lidia welgraven
lidia welgraven2 лет назад

mooi om te zien dat het een geweldige show is geweest !!!

Фото профиля Margit Gombár
Margit Gombár2 лет назад

Gefeliciteerd

Фото профиля Leen Huis
Leen Huis2 лет назад

nog een jupilertje genuttigd

Фото профиля Mevr_M_uit_B_met_eigen_mening_en_woordkunstenares
Mevr_M_uit_B_met_eigen_mening_en_woordkunstenares2 лет назад

Een @Tisjeboyjay1-tje

Похожие видео