Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Antwerpen was geweldig!
12,730 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 8

Snor Wagen 🇧🇪2 лет назад
Topavond! Luuk gaat goed slapen! Echt tof dat ge zoveel tijd nam voor uw publiek! 👏

Suzanna De Pauw2 лет назад
Jullie waren geweldig wat een top avond bedankt Jan en Band en Don. ❤️ ooh ps bij de foto helemaal rechts verloor ik m'n ❤️ stiekem aan je muziek en ... ik was 18 toen jammer was ik nog niet klaar om na je optredens tegaan ma pas 2017 hop hop na de volgende 😉 ik herleef

w4219512 лет назад
Jammer dat Jan nooit in theater 🎭 in Nederland komt @JanSmlt

wendy vogels2 лет назад
Ik geloof het meteen, zit ziek thuis 😔, maar kreeg filmpjes doorgestuurd. 15 maart ben ik er bij 😍

lidia welgraven2 лет назад
mooi om te zien dat het een geweldige show is geweest !!!

Margit Gombár2 лет назад
Gefeliciteerd

Leen Huis2 лет назад
nog een jupilertje genuttigd

Mevr_M_uit_B_met_eigen_mening_en_woordkunstenares2 лет назад
Een @Tisjeboyjay1-tje
Похожие видео
0:36
Sensitive content
Ondertussen in #Antwerpen… Alsof 65 moskeeën niet genoeg zijn in #Antwerpen wil nu ook de soenitische moskee aan de Schijnpoortweg ‘uitbreiden’… Daarvoor is 260.000€ nodig om Antwerpen verder te islamiseren. Het stop blijkbaar nooit… #stopislamisering
Filip Dewinter
11,114 просмотров • 1 год назад
