Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

196,830 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von hz.fred | gesenin kocası
hz.fred | gesenin kocasıvor 1 Jahr

kürtçe mi söylüyorlar arapça mı hiç bir bok anlaşılmıyor aq

Profilbild von Serhat
Serhatvor 1 Jahr

bestenin sözleri daha anlaşılır sekilde soylense daha iyi olurdu.veya not olarak yazabilirsiniz bizde ezberleyelim😊😊😊

Profilbild von Muhammet Osman TEKİN
Muhammet Osman TEKİNvor 1 Jahr

Beste çok güzel. Ancak bu seneki basiretsiz yönetim karşısında sesini çıkartmayan, Erden abiye görevden el çektirten, hain Cenk Ergün ile sözleşme uzatan ve kanatsız takım yaratan, yedek sağ beke 10 m € veren yönetime sesi çıkmayan ultraslana ne demeliyiz ? Neden bu 3 maymun?

Profilbild von Can Aslan
Can Aslanvor 1 Jahr

S*KER GALATASARAY ! #uAES

Profilbild von ÖZCAN 🐺
ÖZCAN 🐺vor 1 Jahr

ne güzel söylemişiz ya

Profilbild von Uğurcan
Uğurcanvor 1 Jahr

Bir piç olduğunu bir hiç olduğunuuu :)

Profilbild von Can Aslan
Can Aslanvor 1 Jahr

ANLAMIYO APTALLAR :)

Profilbild von ÜNSALAN
ÜNSALANvor 1 Jahr

Dilinde YALAAANN :)))

Profilbild von burak Yaylacı ❤️💛🧣
burak Yaylacı ❤️💛🧣vor 1 Jahr

Tam Kadıköy’de söylemelik 😂

Profilbild von Bahadır
Bahadırvor 1 Jahr

@Fenerbahce bir piç olduğunu anlamıyorlar

Ähnliche Videos