Loading video...
Video Failed to Load
APTALLARR :)
10 Comments

hz.fred | gesenin kocası1 year ago
kürtçe mi söylüyorlar arapça mı hiç bir bok anlaşılmıyor aq

Serhat1 year ago
bestenin sözleri daha anlaşılır sekilde soylense daha iyi olurdu.veya not olarak yazabilirsiniz bizde ezberleyelim😊😊😊

Muhammet Osman TEKİN1 year ago
Beste çok güzel. Ancak bu seneki basiretsiz yönetim karşısında sesini çıkartmayan, Erden abiye görevden el çektirten, hain Cenk Ergün ile sözleşme uzatan ve kanatsız takım yaratan, yedek sağ beke 10 m € veren yönetime sesi çıkmayan ultraslana ne demeliyiz ? Neden bu 3 maymun?

Can Aslan1 year ago
S*KER GALATASARAY ! #uAES

ÖZCAN 🐺1 year ago
ne güzel söylemişiz ya

Uğurcan1 year ago
Bir piç olduğunu bir hiç olduğunuuu :)

Can Aslan1 year ago
ANLAMIYO APTALLAR :)

ÜNSALAN1 year ago
Dilinde YALAAANN :)))

burak Yaylacı ❤️💛🧣1 year ago
Tam Kadıköy’de söylemelik 😂

Bahadır1 year ago
@Fenerbahce bir piç olduğunu anlamıyorlar

