Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
APTALLARR :)
Комментарии: 10

hz.fred | gesenin kocası1 год назад
kürtçe mi söylüyorlar arapça mı hiç bir bok anlaşılmıyor aq

Serhat1 год назад
bestenin sözleri daha anlaşılır sekilde soylense daha iyi olurdu.veya not olarak yazabilirsiniz bizde ezberleyelim😊😊😊

Muhammet Osman TEKİN1 год назад
Beste çok güzel. Ancak bu seneki basiretsiz yönetim karşısında sesini çıkartmayan, Erden abiye görevden el çektirten, hain Cenk Ergün ile sözleşme uzatan ve kanatsız takım yaratan, yedek sağ beke 10 m € veren yönetime sesi çıkmayan ultraslana ne demeliyiz ? Neden bu 3 maymun?

Can Aslan1 год назад
S*KER GALATASARAY ! #uAES

ÖZCAN 🐺1 год назад
ne güzel söylemişiz ya

Uğurcan1 год назад
Bir piç olduğunu bir hiç olduğunuuu :)

Can Aslan1 год назад
ANLAMIYO APTALLAR :)

ÜNSALAN1 год назад
Dilinde YALAAANN :)))

burak Yaylacı ❤️💛🧣1 год назад
Tam Kadıköy’de söylemelik 😂

Bahadır1 год назад
@Fenerbahce bir piç olduğunu anlamıyorlar

